צרי לך פינת עבודה מרעננת וקיצית

צרי לך פינת עבודה מרעננת וקיצית

לאחרונה יותר ויותר אנשים מבינים שעיצוב לא סותר נוחות ואפילו להיפך.

לכן, כשאנחנו יוצרות לנו חלל עבודה, לא משנה אם זה משרד, סטודיו או אפילו פינת עבודה בחדר השינה, חשוב שהוא יהיה יפה ולא פחות מכך, נח.

הטרנדים החזקים בעיצוב לשנת 2020 הם צבעים ניטרליים, הרבה חזרה לטבע עם ראטן, עץ ונצרים וגם נגיעות צבע עדינות. לכן, וגם בגלל היותי אוהבת עיצוב שמחליף ומשנה צורה מדי תקופה, אני ממליצה לרכוש ריהוט בסיסי בגוונים בהירים ולבחור צבע אחד או שניים שיתנו עניין.

ריהוט בצבעים ניטרליים יאפשר לנו בעתיד לעצב שוב ושוב את פינת העבודה מבלי להכנס להוצאות גבוהות.

אם דיברנו על נוחות עבודה, חשוב לבחור כסא עבודה נכון, שיתאים לישיבה ממושכת במשך שעות עבודה ארוכות וכן לדאוג לתאורה מתאימה כדי לא לאמץ את העיניים.

לאחר שבחרנו את הצבעים שאותם נרצה לשלב באיזור העבודה, נבחר קיר מרכזי שהוא זה שיקבל את רוב תשומת הלב של מי שנכנס לחדר.

את הקיר הזה אפשר לצבוע בצבע בהיר, לחפות בטפט בדוגמא עדינה, בלוח שעם גדול ואפילו בלוחות עץ גרוס ((osb. נוסיף לוח מודעות כיפי (רעיונות אפשר למצוא בשפע באתר פינטרסט), וכן אלמנטים נוספים שמתאימים לעיסוק שלנו.

iskapost

כך למשל נשים שעוסקות ברפואה טבעית יכולות לתלות תמונות של צמחי מרפא, או עקרונות הטיפול במסגרת יפה, צלמות וגרפיקאיות יכולות כמובן להציג עבודות שלהן, ועוד.

המטרה היא להיות מוקפות בסביבה שמשדרת עשיה חיובית והתקדמות. לאחר שטיפלנו בקירות, נחזור שוב אל פלטת הצבעים שבחרנו ונחפש אלמנטים בצבעים אלה ושיתאימו לצרכים שלנו. מתקן לכלי כתיבה, מדפים לחרוזים, לחוטי תפירה או לצנצנות ואפילו מחזיק דפי ממו- כל אלה יכולים בקלות להקפיץ את איזור העבודה, בתנאי שיהיו בצבע ובמראה הנכון. ולסיום, לא לשכוח להוסיף נגיעות ירוק של עציצים, כמו סוקולנטים או קקטוסים שהופכים כל פינה למרעננת ושמחה.

אני מאמינה בכל ליבי שהאיזור בו אנו נמצאות משפיע על הלך הרוח ועל האנרגיות שלנו, ולכן אני ממליצה מאוד להשקיע בזה מחשבה וזמן כדי ליצור את חלל העבודה האידיאלי עבורנו.

 

מאחלת לכולנו שפע טוב והנאה מכל רגע במה שאנחנו עושות,

יסכה גלעד מעצבת פנים.

לשאלות, תהיות וכל דבר אחר- 0527204750, www.yiscagilad.com

yiscagilad@gmail.com