חלון ראווה דיגיטלי –למכור יותר אונליין באמצעות תמונות שעושות את ההבדל!

חלון ראווה דיגיטלי –למכור יותר אונליין באמצעות תמונות שעושות את ההבדל!

בואו נתחיל עם כמה מספרים:

חודש נובמבר, החודש בו חגגנו את את השופינג במלוא הדרו:
"שופינג איי אל" קנו הישראלים (הערכה) ב 72 מיליון ₪. 12% יותר משנה שעברה.
בבלאק פריידיי קנו הישראלים בסכום מוערך של 881 מיליון באשראי (ביום אחד).
הפער בין הקניות און לייין לקניות הפרונטליות באותו היום : עסקה ממוצעת באונליין עומדת על 216.62 שקלים ולעומת עסקה ישירה - 162.15 שקלים.

לא צריך הרבה כדי להבין מהנתונים ש:
אנחנו אוהבים לקנות!
אנחנו אוהבים מבצעים
אנחנו קונים המון!!! ברשת

אפשר לומר ששנת 2020 (שעומדת להגמר בשעה טובה) הביאה איתה תובנה אחת חשובה:
אם את בעלת עסק ועדיין לא מוכרת שירותים או מוצרים און ליין, כדי להתחיל ומהר!

יש לי תמונות – אז למה אני לא מוכרת??

פונים אלי , לא פעם, בעלי עסקים שכבר עשו את ההמרה של המוצרים והשירותים שלהם לאונליין להתייעצות עם סימן שאלה גדול בעיניים.

מצד אחד, יש להם חנות דיגיטלית, יש טקסט שיווקי, יש מוצרים
מצד שני, אין מכירות..
וכאשר הם מנסים לברר עם הלקוחות שלהם מדוע זה לא קורה התשובות שמתקבלות הן : תמונות!

אבל עדי.. הם מוסיפים, צלמנו אחלה תמונות, רואים את המוצר ברור, הכל טוב, מה העניין?

 

Picture2

כשתמונה שווה "קצת יותר " מאלף מילים

זה המקום לומר זאת, תמונה טובה, אחת כזו שמוכרת וממירה לקניה, היא הרבה מעבר לאסתטיקה, היא צריכה לענות על שלושה פרמטרים קריטיים:

  1. התאמה לשפה של קהל היעד
    לכל שירות ומוצר יש קהל יעד מסויים שזה בדיוק הפתרון לו הוא זקוק, וכשמדובר בנראות ברשת כדאי שנלך לחקור קצת מסביב.
    איפה הקהל שלנו מסתובב, לאילו אתרים הוא נכנס, מה מעניין אותו ומה מאפיין אותו.
  2. לגעת ברגש ולהעביר מסר.
    מה הערכים של המותג שלנו, מה המסרים שהוא מייצג, איזו אווירה אנחנו רוצות שהתמונות ישדרו, איזו הרגשה אנחנו רוצות לעורר אצל הקהל שלנו שיחבר אותו אל השירות/ מוצר שלנו.
  3. צילום מקצועי שמותאם לדיגיטל (כן כן, זו ממש התמחות)
    חייבים לבחור רקעים וסביבה מדויקת שמאירים ושמים פוקוס על מה שחשוב.
    לבדוק אם זה צילומי פנים או חוץ, צילומי ערב או יום, האם אנחנו רוצים להציג את המוצר על דוגמן / דוגמנית או כצילום מוצר "פקשוט" (רקע לבן נקי).
    האם חשוב לנו להראות קלוז אפים כדי לתת ערך מוחשי ולהדגיש טקסטורות או צילומי רוחב המעבירים יותר את הסיפור.

 

Picture1

כל השאלות הללו רלוונטיות גם אם מדובר בקורס דיגיטלי או שירות "לייב".

אז למה הבאתי לכם את כל המספרים האלה בהתחלה? כדי שתבינו את גודל הפוטנציאל שיש לכל עסק כשהוא עולה לרשת

ואם אתן לפני מהלך של בניית חנות דיגיטלית או בדרך להוציא קורס אונליין משלכן, בדיוק כמו שאתן משקיעות בעיצוב ובתוכן קחו כמה דקות כדי להבין מה חשוב לשים אליו לב – בנראות.

סקרניות לשמוע עוד?
אני כאן תמיד , לכל שאלה

עדי זלק וינר
סטודיו לצילום עדי ואמנון וינר
https://adiamnonstudio.co.il/
050770874
חג שמח