באנו חושך לגרש, בסטייל !

באנו חושך לגרש, בסטייל !

שמונה דרכים להכניס אור לחיינו בחורף 2021

חורף 2020 אומנם בושש להגיע, אך מרגישים איך האפרוריות והקור בחוץ מתחילים לחדור. השנה במיוחד, בצל הקורונה, האפרוריות הזו מחלחלת וצובעת גם את המציאות הפנימית אצל רבות מאתנו. אין תרבות ואין פנאי, האנרגיה נמוכה ולכאורה אין ממש סיבות להתלבש ולצאת מהבית. כאן הטעות. כולנו מנסות לחזור לקיים שגרת חיים ועבודה במתכונות כאלה ואחרות, מהבית, ממשרד, בקליניקה, בסטודיו או בזום והצעד הראשון לכך הוא "לצאת מהפיג'מה", להרים את המצב רוח, לשמר חיות ו"להדליק את האור" בתוכנו.
אחד המשאבים הכי משמעותיים שעומדים לרשותנו וזמינים עבורנו בכל רגע, במיוחד בתקופה כזו, הם הבגדים שלנו. הם דרך נפלאה להכניס אור ותדר תומך לחיינו, יש להם אימפקט גדול מאוד על מצב הרוח, ההרגשה הפנימית, מדד האושר, תחושת ה Well Being שלנו בפנים. התוצר הישיר של זה הוא, שאנחנו מצליחות לבטא עצמנו בקלות, לשדר ולהפיץ את היופי שלנו החוצה לסביבתנו בנראות, בשפת הגוף וחוות הגשמה והצלחה בכל תחום בחיינו.

DSC_0576-Edit

אז הנה לכן 8 טיפים (כמספר הנרות בחנוכיה) שיכניסו אור ושמחה לחג ולחורף הקרוב:

 

1.צבעים
במיוחד עכשיו כשהאפרוריות "מאיימת" מחוץ, הדרך להאיר את הגוף והנשמה היא דרך צבעים. מי שעוקבת אחרי, יודעת עד כמה אני מאמינה באנרגיה של הצבעים ובערכים שכל צבע משדר. ניתן לעשות בו שימוש אסטרטגי, תומך ולהתאים אותו למטרות ולמשימות היומיומיות שעומדות בפנינו (מוזמנות ללמוד יותר בסקירה על האנרגיה מאחורי הצבעים בעמוד העסקי שלי בלינק הבא https://www.facebook.com/RonitFinkelshteinStyle/posts/2733497636748591).

לכל צבע במעגל הצבעים יש גוון קר (בד"כ כהה יותר) וגוון חם (בד"כ בהיר וחי), כך שהדרך המדויקת יותר היא לבחור את הגוונים הקרים של כל צבע. למשל, כחול - צבע שמזוהה עם רוגע, ביטחון, אמון, שלום, חיבור ואצילות. בחורף, נעדיף להשתמש בגוון הנייבי/רוייל ובקיץ בגוונים של תכלת.
ואם תרצו לאמץ את הטרנד של החורף הקרוב – שילובי בז' מונוכרומטיים (גווונים שונים של אותו צבע) יכניסו הרבה שקט ורוגע.

2. הדפס
מכניס צבע ועניין לחיים. ממליצה להכניס לכל קטגוריה (מכנסיים/חולצות/שמלות....) לפחות פריט אחד עם הדפס בצבעים/גוונים שאתן אוהבות. לאמיצות ביניכן, אל תחששו לשלב הדפסים לפי החוקיות – פריט עם הדפס חזק/דומיננטי עם פריט בהדפס עדין. החורף, טרנדיים במיוחד הדפסי חיות בגוונים טבעיים ומשבצות.

3. בלייזר/מעיל
מחויט, חלק ובגוונים בסיסיים – למשל, מעיל טרנץ ואחרים - ייתן מענה רחב לכל הצרכים העסקיים שלכן.
בגזרה ישרה חלקה או עם הדפס - ייתן מענה יותר קליל, יומיומי ופחות פורמלי.
והחורף טרנדיים במיוחד מעילים וג'קטים אוברסייז (מידה אחת גדולה יותר) או עם שרוולים מתנפחים.

DSC_0671-Edit

4. וסט/אפוד/עליונית
מסריג/צמר או מכותנה – יוצרים מראה של שכבות מתוחכם ומעניין. אפשר להניח אותם מעל חולצת כפתורים עם שרוולים מתנפחים או חולצת T מבד נשפך או סודר סריג דק. ניתן לעשות עמם גם משחק של שילובי צבעים. האפוד חוזר להיות טרנדי בחורף הקרוב ומעליו ניתן לשלב עוד שכבה של בלייזר שמוסיפה עוד רובד לנוכחות העסקית.

5. צעיפים ומטפחות
יש שיגידו שמסורבל עבורם, אבל לדעתי היתרונות שווים את זה. הם פונקציונליים (מחממים בקור), יוצרים אשליית אורך, מוסיפים שמחה ובעיני גם משדרים תחכום לנוכחות העסקית. מבחינתי הם תחליף לתכשיט, בין אם הם חלקים, בצבע ובין אם הם בהדפס. לבחירה של הבד ממנו עשויים (פשמינה/צמר/כותנה וכו')
יש משמעות וזה מאוד אינדיווידואלי – המגע שלהם יהדהד לכל אדם חוויה רגשית ותחושה פיסית שונה.

6. גרביון
עולם שלם של עיצובים, טקסטורות, עוביים, הדפסים וצבעים. נשלב אותו עם שמלות או חצאיות. תמיד יגרום לנו להרגיש, עטופות, נשיות, שמחות ואופנתיות.

7.  אביזרים
כובעים, תכשיטים, נעליים, תיקים – תמיד יהיו שלב נוסף ומתקדם בדיוק המראה וחיזוק המסר שלנו. לעיתים הם יהיו "הלידרים" - הגורם סביבו נבנה את כל השילוב היומי שלנו. לעיתים, הם יהיו אלה שיסגרו את המראה ויתנו לו את "התבלון" הסופי שידייק את ההרגשה הרצויה לנו, את הנוכחות העסקית הדרושה והרבה שמה וכייף ברמה היומיומית.

8. ליפסטיק
אל תוותרי עליו. הוא תמיד יתרום למצב הרוח וירים לך את היום ! מצאי את הצבע הנכון לגוון פניך והניחי אותו בכל הזדמנות (מוזמנת להתייעץ לגבי גוון).
חג החנוכה בפתח וזו הזדמנות מצוינת להזכיר לנו שאנחנו בוראות את המציאות שלנו ובידינו הבחירה להכניס אור לחיינו, לשמור על תדר של שמחה, אנרגיה גבוהה, עשייה עסקית פורה, מדויקת וטובה.
חג שמח !

 

 

(כתבה:
רונית פינקלשטיין
ייעוץ תדמית וריפוי רגשי דרך סטיילינג. הרצאות וסדנאות.
מלווה נשים לביטוי ונוכחות נשית ומקצועית.
טל: 054-2144510

קרדיט תמונות : איילה ברק

DSC_0428-Edit