עסק בריא בגוף בריא

עסק בריא בגוף בריא

מאת: הילה אטלס-מזור. 

מהרגע הזה שהפכת לבעלת עסק עצמאי, את עושה הכל כדי שהעסק שלך ישגשג. דואגת להיות הכי מקצועית, מעודכנת בכל החידושים, עושה שיווק ונטוורקינג, מג'נגלת בין מיליון דברים ומטלות ניהוליות.
העסק מתוקתק, הכל מדויק, השירות מהוקצע, הקליניקה נקייה, הלקוחות מרוצים ואפילו עם הגבייה את מסתדרת לא רע, אבל מה? את מגיעה לסוף היום גמורה, הרוסה ושבורה. כי את דואגת לדאוג להכל אבל לא ממש לעצמך.

עסק בריא בגוף בריא - הילה אטלס-מזור | ארגון קישורי אימהות

צילום: דליה ברודבקר

ככה זה, כאשר את עצמאית אין לך ימי מחלה ואין לך ימי חופשה, לרוב אין מי שיחליף אותך בביצוע העבודה. לכן אחד הדברים המרכזיים שיש לדאוג להם בעסק שלך, זה לך, לעצמך. את צריכה להיות בריאה, להרגיש במיטבך, לקום בכל בוקר עם חדווה וחיוך, תשוקה להתחיל את יום העבודה.

כאשר את מרגישה טוב, את מקרינה חוזק ועוצמה ואת מגשימה את עצמך בצורה הטובה והנכונה. לכן, חשוב מאוד לדאוג לתחזוקה השוטפת והנה כמה עצות שכדאי לאמץ:

תזונה נכונה – אי אפשר להתעלם לאפקט של תזונה נכונה על החיים. אני לא מדברת רק על המראה החיצוני. תזונה נכונה ומאוזנת מסייעת לריכוז, לערנות ולשמירה על בריאות הגוף והנפש. צריך להקפיד על ארוחות מסודרות, גם למי שכל היום מסתובבת ולאלה שעובדות מהבית יש להימנע מנשנשת. אחד הסודות הכי גלויים של בריאות תקינה זה שתייה מרובה של מים.

תנועה – בעולם של היום, כאשר כבר פחות נדרשת מאיתנו תנועה ואנו עוברות מהכיסא בבית לכיסא הרכב ואז יושבות מול המחשב או בפגישה, אנו חייבות ליזום תנועה. מומלץ לבצע פעילות גופנית בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע, יש מגוון רחב של פעילויות מהנות ומועילות מהן ניתן לבחור.

רגעי קסם – פסק זמן מהכל, זה משהו שהוא MUST, במרדף הזה ובג'ינגול המתמיד, את חייבת זמן לעצמך. הובי, בהיה בים, קפה עם חברה, סרט, או כל דבר אחר שהוא שלך. התנתקי מהטלפון, מהמחשב ומהעבודה, היא לא תברח.

שחרור – אחד הדברים החשובים ביותר זה לשחרר, גם בפנים באופן רגשי וגם בגוף. תרפיה אשר תעניק לך את החשק להמשיך ולעשות את מה שאת עושה ולא להישחק. חשוב מאוד לתחזק את הגוף ואת המיינד. מגיעות אלי לקליניקה בעלות עסקים עצמאיות אשר אחת לתקופה קבועה מטפלות בגוף, זאת למרות שאין בעיה ספציפית. הן פשוט באות למנוע. הטיפולים המונעים, כמו כל טיפול רגשי או פיזי אחר מחזקים את המערכות הפנימיות, רגשיות ופיזיות, גם יחד. זאת מתוך ההבנה שהעסק זקוק לך ואת צריכה לשמור על עצמך. כי עסק בריא מתחיל מלמעלה, ממי שמנהלת אותו.

 

הילה אטלסמזור  – הילה תרפיות מגע

דף פייסבוק: https://www.facebook.com/hilaatouch/
מעגל פתח תקווה בוקר