להכניס אוויר חדש הביתה, בעזרת לוח אוירה

להכניס אוויר חדש הביתה, בעזרת לוח אוירה

בבואי לעצב בית, אני אוספת את כל התחושות שאני רוצה שיהיו בו.
ישנם אין סוף תחושות שניתן לתרגם לאווירה.
בית עם תחושה של נוסטלגיה, תחושה של חדשנות ,תחושה של חמימות, תחושה של פתיחות וכיו"ב.
כל תחושה כזו אני מתרגמת לאימג'.
זו יכולה להיות תמונה של עוגת קינמון חמה מספר מתכונים, עיתון עיצוב, פינטרסט ,חפץ שיש לי בבית, צבע של ספל ,טקסטורה של בד וכו'.
את כל מה שאספתי, אני מצלמת, שומרת בתיקייה, בוררת ומדייקת עד ש.. נכון ניחשת .. יוצרת לוח אווירה.
לוח אווירה הוא כלי עבודה שימושי למעצבים ואדריכלים אשר מגדיר את הקונספט העיצובי של הפרוייקט. למעשה, לוח אווירה הוא אמצעי שכל אחד יכול להיעזר בו ,לעיצוב חדר או פינה מסוימת בבית . הפוקוס שמעניק לוח ההשראה עושה סדר ברצונות ובחלומות שלנו, והופך אותם לברורים ומוחשיים יותר.

avira

אז איך זה עובד בפועל?
הלוח מחבר בין הצבעים והחומרים. מאוחר יותר, כאשר אשוטט בחנויות העיצוב (או ארכוש און ליין) , לצורך ביצוע הקניות של הפריטים, יהיה לי הרבה יותר ברור אילו רהיטים, אביזרים, וחומרים יתאימו לקונספט העיצובי שגיבשתי כאשר לנגד עיני תמונה/קובץ של הלוח שלי. וגם הפוך, כאשר אני נצמדת ללוח, אדע אלו פריטים ייצרו חוסר איזון במראה הכללי.
עכשיו יותר מתמיד, קל לעשות שינוי בבית .הקורונה הביאה איתה גם מתנה קטנה :רוב חנויות העיצוב לבית מאפשרות לבצע הזמנה און ליין, הנחות אטרקטיביות ,ומשלוח עד הבית.
והנה עוד מתנה – עונת הסתיו. חילופי עונות זו הזדמנות לרענן את הבית הפרטי ובמיוחד את המשרד. להחליף את הגוונים האפורים שהיו קרירים ונעימים בקיץ , להיפתח לשינוי העונות ולהכניס פנימה צבעי סתיו - צבעים עמוקים , חמים, נגיעות של צהוב חרדלי ,הרבה עץ וחומרים טבעיים גולמיים. ליצור חלל שיהיה נעים ומזמין לשהות בו בימים הקרים.
על מנת לתת לכן השראה לריענון ולמתיחת פנים קלה, משתפת אתכן בלוח השראה שהכנתי עבורי. בלוח האווירה שיצרתי בחרתי להשתמש בפריטים מתוך האוסף האישי שלי, אשר עבורי מסמלים בית והתאימו לי בצבעוניותם ובמרקמם לקונספט הסתיו החם. הסגנון הזה יכול להתאים להרבה חדרים ולהרבה מכן ,מכיוון שחומרים טבעיים וצבעים מהטבע תמיד משתלבים טוב ומשרים אווירה של רוגע והרמוניה.
מתוך לוח האווירה שהכנתי ,המשכתי ויצרתי עבורכן רשימת קניות למשרד הביתי , מהריהוט ועד לכוס מים והוינטאגית ..כל מה שיכול להכניס למשרד משב רוח קריר של סתיו, בתקווה שתביא עימה את חדוות יצירה.

shooping 1
shopping 2
shopping 3

נשאר לכן רק להכין תה חליטה, לשלוף את הכירבולית ,לדמיין את השלכת וללכת בעקבות הקישורים של לוחות הקניות. להכניס צבע הביתה.. כי כולנו למדנו, אין כמו בבית...

תהנו ..

 

איה גוז, מעצבת פנים

מתמחה בתחום המגורים, בשיפוצים של בתים ישנים ובהשבחת נכסים.

נייד 054-5800815

פייסבוק: facebook.com/ayagozdesign

אינסטה:  instagram.com/aya_goz_interior_design

אתר: www.ayagoz.co.il