הכוח המשותף: ההשפעה המטמורפוזית של נטוורקינג נשי בעולם העסקי

הכוח המשותף: ההשפעה המטמורפוזית של נטוורקינג נשי בעולם העסקי

נטוורקינג נשי.

מאת עידית לוי אגוזי

אם את בעלת עסק עצמאי ומתלבטת האם לבחור בנטוורקינג כאפיק שיווק, מאמר זה הוא עבורך.

נטוורקינג, או רישות  עיסקי, הוא כלי חיוני לקידום קריירה ולהתפתחות אישית ועסקית. הוא מאפשר לך, בעלת עסק עצמאי, לחלוק מידע ורעיונות, ליצור שיתופי פעולה ולמצוא הזדמנויות עסקיות. 

כיום, נטוורקינג נתפס וידוע כאפיק שיווקי משמעותי בכמה רמות:

  1. הרחבת היקף הקשרים העסקיים: מסייע בהגעה ויישום  של הזדמנויות.
  2. זיהוי הזדמנויות עסקיות: חלק מהקשרים יכולים להתפתח לשותפויות עסקיות, לקוחות חדשים ולפתיחת דלתות.
  3. מקור מידע וידע: כל עצמאית  שאת פוגשת יכולה לספק תובנות ייחודיות וידע מתחומה המקצועי, שאינך מודעת אליו.
  4. פיתוח והעצמת מיומנויות: התקשורת שנוצרת במפגשי נטוורקינג משמשת כתירגול למיומנויות רכות כמו מיומנויות תקשורת ומשא ומתן.
  5. חשיפה לרעיונות חדשים: באמצעות פגישות עם בעלות עסקים ממגוון תחומים, ניתן להיחשף למחשבות ורעיונות חדשים שיכולים להוביל לפריצות דרך אישיות ומקצועיות.
  6. גיוס תמיכה ועצה מקצועית: השתייכות לקהילת נטוורקינג מהווה מקור תמיכה, עזרה וייעוץ עם בעלות עסקים נוספות שמוכנות לשתף מהניסיון האישי והמקצועי שלהן, כגון קולגות או בעלות מקצוע המתממשקות לתחום שלך (מעגלי כח)
  7. פיתוח ביטחון עצמי: ככל שאת פוגשת יותר בעלות עסקים ומנהלת יותר קשרים ושיחות, את מפתחת ביטחון ביכולתך לתקשר ולהתמודד עם מגוון סיטואציות.
  8. יצירת מוניטין ואמינות: ככל שנפגשים יותר עם בעלות עסקים, יש הזדמנויות להציג את המומחיות והמקצועיות שלך, כך את יוצרת לעצמך מוניטין בעולם העסקי.

נטוורקינג נשי

למה לך נטוורקינג נשי עסקי עכשיו? 

קהילת עצמאית היא קהילה נשית עסקית ותיקה, בפריסה ארצית בישראל.

כמי שעומדת בראש הקהילה הזו – "עצמאית" אני רואה יום יום  ויודעת שהיתרונות שסקרתי למעלה אכן מתממשים, כל בעלת עסק עצמאי מקבלת ולוקחת להתפתחות העסקית והאישית שלה את הכישורים והקשרים בקצב המתאים לה. לכן, 

בין אם העסק שלך חדש ובין אם הוא ותיק, בין אם הוא מבוסס על שרות ברמה ארצית או רמה מקומית – נטוורקינג נשי עסקי חשוב מכמה סיבות: 

ראשית, נטוורקינג מספק לך פלטפורמה לפגוש בעלות עסקים נוספות, כל אחת עולם ומלואו בפני עצמה. ההשתייכות לקהילה עסקית נשית, ובחירה בנטוורקינג ,מסייע בקידום העסק שלהן, מקדם תמיכה אחת בשנייה.

שנית, נטוורקינג הוא מקור חשוב ליצירת הזדמנויות מקצועיות, למידע וללמידה מניסיון של אחרות.

כי מפגשי נטוורקינג עסקיים, מספקים פלטפורמה לנשים לקיים קשרים עם בעלות עסקים אחרות שחוות את אותם אתגרים מקצועיים וחברתיים. הזדמנויות אלו יכולות להביא לשיתופי פעולה, יוזמות משותפות ואף ליצירת מקורות תמיכה מנטליים ורגשיים בתחומים שבהם את עלולה להרגיש מבודדת או מתמודדת עם קשיים.

נטוורקינג מאפשר לנשים להתחבר, לקבל השראה, לזמן הזדמנויות חדשות שלא היו מודעות להן בעבר. דרך מפגשים אלה ניתן ללמוד מהצלחות ומכישלונות של אחרות, ובכך להעשיר את התובנות המקצועיות.

בעולם בו שולטים גברים או שנשים מרגישות שאין להן מספיק נציגות, קהילה עסקית נשית, מאפשרת תמיכה זו בזו אשר מעניקה כוח והשראה. 

קהילת נטוורקינג נשית מאפשרת לך לפגוש קולגות, בעלות עסקים נוספות שפרצו תקרת זכוכית, שעברו כברת דרך, מאפשרת חשיפה לדוגמאות לחיקוי ולקבל עידוד, פירגון ודחיפה קדימה.  בעלת עסק עצמאי החברה ומשתייכת לקהילה עסקית נשית, מרגישה שבעסק שלה היא לעולם לא לבד.

כל בעלת עסק יוצרת ורוקמת את רשת הקשרים המשמעותיים עבור העסק שלה ויחד, כקהילה עסקית נשית אנחנו פועלות לקדם את העסקים אחת של השנייה ולהפיץ את השמועה והבשורה אחת של השנייה.  אחת בשביל כולן, כולן בשביל אחת, לא כקלישאה.

אם את בעלת עסק והמטרה שלך היא להשתלב ברשת עסקית אפקטיבית, וכזאת שתביא אותך למקומות שאת רוצה להגיע אליהם ושתביא אליך את הלקוחות שמתאימים לך וטרם התארחת בקהילה שלנו, מוזמנת ליצור קשר ולהתארח באחד מהמפגשים העסקיים שלנו, המתקיימים בפריסה ארצית

נתראה?

עידית לוי אגוזי, עו"ד, מנכ"לית ארגון עצמאית.