איזו אנרגיה מביאה שנת 2019, ואיך אפשר למנף אותה להצלחה אישית ועסקית?

איזו אנרגיה מביאה שנת 2019, ואיך אפשר למנף אותה להצלחה אישית ועסקית?

מאת: אביטל לוביא כהן

מה חשוב יותר לדעתך גורל או מזל? מה ההבדל ביניהם? ואיך זה קשור לשנת 2019 ולהצלחה שלך? חשוב להבין שהגורל מביא לנו את האפשרויות בחיים, הוא זה שקבע לאיזו משפחה נולדנו ואין לנו שום השפעה עליו. אבל מזל, זה מה שאנו עושים עם כל האפשרויות האלה. נניח שהגיעה אלייך הזדמנות עסקית מצוינת, זה גורל. מה שתעשי עם ההזדמנות הזאת זה מזל.

האם תנצלי את האנרגיה של שנת 2019 ותמנפי אותה להצלחה אישית ועסקית שלך?

האם תהפכי את האפשרויות למעשים?

הרעיון הוא לזהות את האפשרויות האלה ולעשות בחירות. בחירות נכונות מובילות לחיים טובים ולהצלחה בעסקים.

תהיינה לך המון אפשרויות בחיים, וגם תהיינה בעיות לפעמים, אך מה שתעשי עם המציאות הזו היא זאת שתעצב את העתיד האישי והעסקי שלך.

אז מה מזמנת 2019? מה האנרגיה שלה ומהן ההזדמנויות?

השנים הסיניות נקראות על שם חיות (קיימות 12 כאלה).
כל חיה מייצגת אלמנט מסוים ותכונות מסוימות (בשונה מתכונות החיות עצמן בטבע(
שנת 2019 נקראת שנת החזיר אדמה והיא מיוצגת על ידי שני אלמנטים:
מים ואדמה.
ולכן השנה הזו תהיה מעניינת.
מצד אחד החזיר מביא איתו אנרגיה של:
אופטימיות, של שמחה, של בילוי והנאה, של לימודים והתפתחות פנימית, אישית ומקצועית
ומצד שני, אנרגיה של אדמה:
אדמה מציינת יציבות, שורשיות, משפחתיות, הכלה, טיפול, אחריות וגם דאגה.
אם נחשוב לרגע בצורה ציורית אז שילוב של מים ואדמה יוצר:
בוץ, עכירות, בלבול וחוסר בהירות.
ולכן, קודם כל חשוב להבין ואז לעשות,

הנה כמה טיפים חשובים:

  1. נהלי את האנרגיה שלך – אנרגיה גבוהה מנצחת. לאנרגיה גבוהה אין ספקות והיא מעצימה ומקדמת. זה לא שתקומי בבוקר ותחליטי פתאום שיש לך אנרגיה גבוהה, עליך ליצור אותה. איך תעשי זאת? תעשי ספורט, תרגלי הודיה, תהיי ליד אנשים שמחים ומצליחים, ותעשי כל מה שגורם לך להיות מאושרת. בעידן הזה אנרגיה חשובה מכל דבר אחר.
  2. פתחי ושפרי את הכישורים שלך – תרגלי שוב ושוב את מה שאת עושה ותהפכי להיות מומחית, העשירי את ארגז הכלים שלך בידע שקשור לעסק או ידע שקשור להתפתחות אישית. כאשר תגדלי מבפנים, תהפכי לאדם טובים יותר והשרות שלך יהיה איכותי יותר, והנתינה תהיה משמעותית יותר.
  3. כתבי 2-3 מטרות מדויקות שתרצי להשיג השנה – שימי לב שתהיינה ישימות וברות ביצוע עם תאריך. גם כשאת נמצאת בתקופה פחות טובה וכותבת מטרות, זה מחבר אותך לעשייה, את חושבת על התוצאה וזה מעלה באופן מידי את המוטיבציה. מטרות מדייקות ומפזרות רעשים מיותרים. זכרי שבהירות קודמת לכל וכיוון יותר חשוב ממהירות. כל כך הרבה אנשים רצים לשום מקום.
  4. נהלי את הסביבה שלך שתתאים לאנרגיה שלך – הבית שלך ומקום העבודה שלך משפיעים על ההתנהלות שלך גם אם זה נשמע לך לא הגיוני. העיצוב, הצבעים, המיקום והאנרגיה בחלל משפיעה באופן ישיר ועקיף על התחושות והרגשות שלך. לכן, הסביבה שלך חייבת להתאים לאנרגיה החדשה שלך: פני אגירה, נקי, טהרי אנרגטית, שפצי וזוזי. משנה מקום משנה מזל הוא לא קלישאה.

אילו מקצועות ישגשגו בשנת 2019?ואילו פחות?
על פי 5 האלמנטים באסטרולוגיה הסינית, 2019 זו שנה של אדמה על מים.
אדמה היא השפע של העץ, ומים הם השפע של האדמה.
לכן, תעשיות העץ והאדמה ישגשגו השנה. סינית בשבילך? חח
אז הנה הפירוט:
המקצועות שישגשגו בשנת 2019 הם:

  • בראש וראשונה כל המקצועות שקשורים ל wellness ול wellbeing של אנשים – זה כולל הרבה תחומים ובין היתר רפואה אלטרנטיבית על כל סוגיה ריפוי אנרגטי – לאו דווקא ולא תמיד במקום קונבנציונלי, אלא בנוסף ספורט על כל סוגיו
  • לימודים
  • הוראה – בכל התחומים ובעיקר בכל מה שקשור להתפתחות אישית
  • אופנה
  • מדיה – שיווק דיגטלי ואונליין
  • ספרים – כתיבה וקריאה
  • אנרגיה – משאבי טבע
  • תעשיית הבידור
  • נדלן
  • ביטוח – לכל תחומי החיים
  • הייטק – הבנת המידע ויישום בפלטפורמות שונות

אז מה זה אומר? אם את עוסקת במקצועות האלו – מעולה.
אם לא, נסי להכניס לארגז הכלים שלך בעבודה או בעסק או בחיים הפרטיים את אחד התחומים האלו כדי שתהיי בהלימה לאנרגיה של השנה ותפיקי ממנה את המיטב.
טיפ ממני: מה שחשוב שתדגישי בעבודה שלך השנה, ולא משנה במה את עוסקת, הוא את החשיבות שלו בעזרה לאנשים, איך המוצר או השרות שלך עוזר לשפר את החיים שלהם מבחינה רגשית, אישית, פיזית, בריאותית וכלכלית.

ממה צריך להיזהר, למה לשים לב ואיך לתקן?

מבחינת אסטרולוגיה:
בגלל שזו שנה של מים לא צלולים ומים מסמלים באסטרולוגיה גם את עולם הנפש, צריך לשים לב לנושא של פחדים וחרדות, לנושא של בלבול ובחירות לא נכונות, ושל כל הבעיות הקשורות לנפש.
מה צריך לעשות?
לא להיבהל אלא לטפל, זיהוי מוקדם וטיפול מידי יכול לעזור ולהתמודד ולצלוח את השנה בצורה טובה.

מבחינת פאנג שווי:
האזור בבית שמקבל בשנת 2019 את האנרגיה הירודה ביותר הוא דרום מערב. מדובר בכוכב 5 למי שמכיר קצת פאנג שווי. זו אנרגיה מחלישה שיוצרת בעיות.
מה צריך לעשות?
לשים לב איזה אזור זה בבית. אם חדר שינה של ילד שכבר יש איתו קשיים, לשים דגש על טיפול או ניטור או להעביר חדר. אם חדר עבודה, פחות מומלץ לעבוד שם. המטרה לא להפעיל את האזור יותר מידי.

תיקון מעולה הוא להפעיל את האזור הטוב. כשהטוב חזק אז הרע נחלש. האזורים הטובים בבית בשנת 2019 הם מרכז הבית (כוכב 8 למי שמכיר את המספרים), וצפון מערב בבית (כוכב 9). מה זה אומר להפעיל? קודם כל לבדוק אילו פונקציות יש לך באזורים האלה ואז להפוך אותם לדינאמיים, לעבוד שם, לפנות אגירה, להשמיש אותם לעשייה. אלה גם אזורי השפע הפיננסי בבית השנה, אז בהחלט כדאי לעשות את המאמץ (:

 

מאחלת לך שנה של עשיה והגשמה, של התפתחות והתקדמות, אישית ועסקית

אביטל לוביא כהן

יועצת פאנג שווי ומומחית לאסטרולוגיה סינית