להיות מחוברים לעסקים – לינקדאין, לא רק לעסקים גדולים!

להיות מחוברים לעסקים – לינקדאין, לא רק לעסקים גדולים!

מאת: איריס מלאכי. 

להיות מחוברים לעסקים – לינקדאין, לא רק לעסקים גדולים! - איריס מלאכי

צילום: מירב עוז

הרשת החברתית-עסקית לינקדאין נותנת במה ופלטרופרמה מרכזית שמיקודה הוא עסקי. בשונה מפייסבוק ואינסטגרם ורשתות דומות שהחלו כרשת חברתית ורק בהמשך צמחה גם זרוע עסקית, הלינקדאין "נולד" לתוך עולם הקישורים העסקיים.
החזון של לינקדאין הוא לייצר הזדמנויות כלכליות עבור כל מי שחבר ברשת הגלובלית העצומה הזאת, כולם כח עבודה אדיר שיכול לחבר ולקשר בין עסקים והזדמנויות עסקיות.
המטרה של לינקדאין מיום הקמתה היא אחת, לחבר אנשי מקצוע מכל העולם כדי לסייע להם להיות יותר פוריים ומוצלחים, זה נכון לחברות הייטק וסטארט-אפ, זה נכון לחברות ענק גלובליות, זה בהחלט נכון לכל עסק לוקאלי וזה נכון גם לעסק שלך!
בעבר וכמובן גם היום, מהות הרשת היתה לחבר בין טאלנטים לעסקים, חברה אשר ביקשה לגייס עובדים איכותיים ידעה שגם הם מחפשים בדיוק באותו מקום ונוצרו חיבורים טובים ואיכותיים. גם "ציידי הראשים" משתמשים בפלטפורמה כמנוע חיפוש מרכזי. מטרה נוספת היתה מציאת אנשי מפתח בחברות שונות ויצירת קשרים בין אנשים ובין הזדמנויות עסקיות.

אבל איך העסק שלך יכול להיעזר בפלטפורמה? הרי את לא בהכרח מגייסת עובדים או זקוקה לקשר עם מנכ"ל חברה בינ"ל גדולה?

בנוסף למנועי הצמיחה הרבים שהפלטפורמה מספקת לאירגונים, גם עסקים קטנים יותר יכולים להיעזר בה כקרש קפיצה ופרסום, קידום מוצרים ו/או שירותים, סדנאות וכד'
עשרות מיליוני אנשים מחוברים למערכת מדי יום ומקבלים התראות בזמן אמת על פוסטים ומאמרים חדשים של בעלי עסקים שונים, קחי בחשבון שגם אם לא כל העולם מעניין אותך, בישראל בלבד יש מעל מליון וחצי משתמשים רשומים פעילים.
בלינקדאין יש דף פרופיל אישי עסקי וקיימת אפשרות ליצור דף עבור העסק, הפלטפורמה מאפשרת פרסום בחינם ושימוש בכלים מתקדמים יותר של המערכת (שרובם ניתנים בתשלום), ישנה אפשרות לקבל חיתוכים אנליטיים וסטטיסטיים לפילוח השוק ולקבל מידע יעיל ומדויק היכן להשקיע את תקציבי השיווק.
מאחר ולינקדאין נרכשה לפני למעלה משנה ע"י ענקית התוכנה מייקרוסופט, זה מבטיח וגם מספק יתרון אדיר בכל נושא החדשנות, הדיוק והכלים למשתמש הסופי.

אז למה לי לינקדאין עכשיו?

כאמור גם לבעלי עסקים קטנים, רשת הלינקדאין מאפשרת קידום המטרות העסקיות באמצעות:

  • בנייה ושימור קשרים מקצועיים- רשת נטוורקינג עסקית חזקה.
  • מיתוג וביסוס החברה כמובילה מקצועית בתחומה.
  • יצירת אמון בקרב לקוחות פוטנציאליים
  •  התייעצות עם מובילים ובעלי דיעה בתחום העניין והעיסוק
  • יצירת שותפויות ובניית מערכות יחסים מקצועיות עם שותפים עסקיים
  • מאפשרת לאתר לקוחות וספקים בארץ ובעולם בצורה ממוקדת.
  • מאפשרת סיקור ומחקרי שוק
  • מאפשרת להתעדכן לגבי שינויים ועדכוני בתחום העיסוק.
  • איסוף מודיעיני -עסקי על מתחרים
  • מאפשרת בניית קהילה סביב תחום עניין
  • חיפוש עבודה/השקעות/לקוחות
  • איתור עובדים מקצועיים

רשת הלינקדאין מאפשרת בידול ובולטות באמצעות אפשרות גישה ייחודית, ישירה ויצירתית ללקוחות שלכם. תחשבו על זה, סביר להניח שרוב המתחרים שלכן עדיין לא שם, כדאי לכן להיות שם לפניהם… ברגע שהלקוחות יפגשו אתכן ותתפסו את תשומת לבם, תוכלו לפנות אליהם בדרך שעדיין לא חוו ובאופן ישיר ומדויק.
לסיכום, הלינקדאין הוא כלי שיווקי מפוקס לעסקים ויכול לקדם את העסק שלכן, ללא קשר לגודלו ותחומו, מאחר והוא מגיע לקהלים נרחבים בצורה יעילה ואפקטיבית.
מומלץ לכולם, לכן כמו לכלל בעלי עסקים, לשקול נוכחות ופרסום בפלטפורמה הזו בנוסף לכלי שיווק אחרים ואף לעתים ככלי שיווק מרכזי לקהלים מסויימים.

 

איריס מלאכי – פתרונות שיווק דיגיטלי מתקדמים

מעגל הוד השרון ערב

אתר: www.promoteus.co.il
פייסבוק: https://www.facebook.com/DigitalPromotingSolutions/
לינקדאין פרטי: https://www.linkedin.com/in/irismalachi/
לינקדאין עסקי: https://www.linkedin.com/company/promoteus