נטוורקינג ותודעת שפע

נטוורקינג ותודעת שפע

מאת: דנה רוזנברג. 

הצטרפתי לארגון של קישורי אימהות לפני פחות מחודשיים, וכשיש לי תחום חדש בחיים אני כמהה ללמוד כמה שיותר את הנושא מכל היבט אפשרי, אם זה לקרוא חומרים חדשים, להיפגש עם נשים בעלות עסקים שונים, לשמוע, לדבר שפה חדשה, ולהיחשף לעולמות שלא הכרתי קודם.

אחרי 13 שנים בהן עבדתי כרוקחת וסגנית מנהלת ברשת פארמים ידועה ובבית מרקחת של קופ"ח, שיווק ומכירות היו בשבילי חלק מעבודתי, עברתי קורסים והכשרות בנושא, והתמחיתי לא מעט בתחום (אגלה לכם סוד אפילו ניהלתי סניף בורגר ראנץ' בעברי הרחוק). אך כשיצאתי לעצמאות הבנתי שיש לי כלים, והם טובים אך משהו עובד פה בצורה שונה. הבנתי שכשכירה עסקתי בעיקר במכירות, וכעצמאית חשוב שאתמקצע בפן השיווקי, וחיפשתי את הדרך המדויקת ביותר עבורי.
דנה רוזנברג - נטוורקינג ותודעת השפע
התחלתי לחפש ולקרוא על מעגלי נטוורקינג, ושאלתי " מה יאפשר לי למצוא את הדרך הנכונה עבורי?" ואז במקרה (כמובן שלא…) פנתה אליי שירה רוזנבוים היקרה, שאיחלה לי בהצלחה בעסק דרך פייסבוק, וסיפרה לי על כך שהיא מנהלת מעגל נטוורקינג ברעננה.

התקבלתי בחיבוק חם ומלא אמפתיה ע"י אביטל לוביא כהן מנהלת המעגל, וכן על ידי חברות מעגל קישורי אמהות ברמת השרון המדהימות וחברות נוספות בארגון. הרגשתי שזה בדיוק המקום אליו שאפתי להגיע, כי תמיד האמנתי בהעצמה וחיבור נשי, וכמו כן אני מטפלת בעיקר בנשים, וזה מה שקסם לי ב"קישורי אימהות", שכל כולו נשים.
התחלתי ללכת למעגלים השונים שכל פעם מפתיעים מחדש באנרגיות והאינטראקציות השונות והחדשות שנוצרות שם, והכל ממקום מאוד נעים, מוקיר והדדי. מפגשי סיעור מוחות, וכמובן פגישות של אחת על אחת, שבהן גיליתי עולמות מדהימים וקסומים של נשים מתחומי עיסוק שונים, והבנתי שיש כאן מלא השראה.

בנוסף גיליתי סדנאות הכשרה שונות שנועדו לקדם אותי, את העסק ואת יכולות הנטוורקינג שלי הן בארגון הן מחוצה לו. נרשמתי למפגש סיעור מוחות בנושא "הפניות חיצוניות" לחברות חדשות בארגון, שמועברת ע"י ענת רום ויערה גונן הלפרין. הלכתי פתוחה, מפני שלא הכרתי אף אחת, לא את הנושא ולא את המנחות.
היה ערב נפלא שכן פגשתי חברות נוספות, זכיתי להנחיה של צמד הנשים, שממש משלימות זו את זו, במקצועיות דיברו על הנושא, ופתחו את האופקים בפני חברות הקבוצה, ואז עברנו לפעילות חווייתית, שתמחיש את נושא ההפניות החיצוניות באמת בחיי היומיום. התחלקנו לזוגות, וכל שתי בנות קיבלו תפקיד שונה, על מנת להבין כיצד ניתן לבצע הפניות בכל מישור.
אני לא יודעת לאמר אם זו הייתה השעה, העייפות, הבנות או האווירה, אבל צחקנו…ומלא. בעיקר כי התפקיד שלי ושל בת הזוג שלי היה להיות שתי חברות בבית אבות!!! מה לי ולזה ולייצור הפניות חיצוניות? שאלתי את עצמי. זרמנו ושיתפנו פעולה, וכשהגיע תורנו התגלגלנו מצחוק ממה שאמרנו, אבל מה שכן ייצרנו תוך כדי כך הפניות לחברות שונות בקבוצה בלי לחשוב פעמיים.

מנקודת המבט שלי כשמשהו מצחיק הוא הופך לחוויה זכירה יותר, אפילו מעבר למה שהמודעות מבינה..

אכן כך היה, והיקום המשיך לחייך אליי מאותו הערב… כעבור שבועיים סבתי האהובה שגידלה אותי, עברה לגור בדיור מוגן (בית אבות, שהוא גם לאימהות כפי שביתי הגדולה ציינה בפניי).

כעבור כמה ימים נסעתי לבקר אותה לראשונה, היא ערכה לי סיור במתחם הענק, ולפתע ראינו שיש שם חדר טיפולים. שאלתי אותה מה יש שם, והיא אמרה שהיא רואה זאת לראשונה, נכנסנו פנימה להציץ, וראתה אותנו מנהלת התחום המשלים. שאלתי עבור סבתי אילו טיפולים הם מציעים לדיירים, והגברת שאלה עבור מי אני שואלת? והחלטתי שוב להיות פתוחה (ואולי החוויה בערב ההוא באופן לא מודע קפצה לי ישר לראש), ואמרתי שאני שואלת עבור סבתי כמטופלת, ועבורי כמטפלת הוליסטית. היא ביקשה לשמוע במה אני עוסקת (כמובן שסבתי עמדה בחיוך גאה לצדי), ולפתע שיתפה כי היא מארגנת פסטיבל בריאות מתחום הרפואה המשלימה לדיירים, ושהיא תשמח ליצור עמי קשר שאבוא להרצות במקום. הודיתי לה, וציינתי שמניסיוני לפעמים האנשים המבוגרים נושאים מחלות וכאבים, בשל תסכול על בעיות וקשיים במשפחתם, והיא הפתיעה שוב כשאמרה שבעצם תפתח את ההרצאות בפסטיבל לדיירים ולבני משפחתם.
כל שנותר לי הוא להודות על הזדמנות הפז שנקרתה בדרכי!

ההמלצה שלי לפתיחת השפע

כל מפגש עם אדם או סיטואציה בחיינו הוא הזמנה לריפוי ו/או שינוי, וכשאנחנו באים במרחב פתוח מבלי שיפוט או ביקורת, ולא משנה אם זה קולגה באותו התפקיד או סיטואציה שנראית כביכול מנותקת מהמציאות, ונקבל אותה כמו שהיא מבלי נקודות מבט מקובעות, נזכה לקבל את המתנה שמחכה שם עבורנו.
שפע הוא הרבה מעבר לכסף, הוא נמצא בכל תחום בחיינו, וכשאנו מאפשרים פתיחות וחיבור לתדר של שפע, ניתן להגשים ולממש כל דבר שנרצה, כך ש"כל שנבקש לו יהי".

שבוע מקסים ומלא שפע! 

שלכם,

דנה רוזנברג, 'בעקבות הלב' מטפלת בתטא הילינג ואקסס קונשסנס, ורוקחת. 

פייסבוק: https://www.facebook.com/dana.follow.your.heart.healingדנה רוזנברג - בעקבות הלב - ארגון קישורי אמהות