יערה גונן הלפרין

יערה גונן הלפרין

היום בפינתנו האהובה נכיר את מי שמאפשרת לנו הורות שמחה ויעילה 🙂
הכירו את יערה גונן הלפרין, הדרכה הורית - יערה גונן הלפרין.

ספרי בקצרה במה את עוסקת?
אני מנחת הורים ומשפחות ומאמנת בני נוער. בקליניקה שלי אני פוגשת הורים ומתבגרים מגיל 13 ומעלה.

אני מלווה הורים בתהליכי הדרכה אישיים במציאת הדרך שלהם להורות שמחה ויעילה, ולשדרוג היחסים בבית. כמו כן, מעבירה הרצאות בנושאים שונים להורים למתבגרים.

את בני הנוער, שהם האהבה הגדולה שלי, אני מאמנת בגישה של הקשבה, חופש ויצירתיות, שמטרתה לעזור להם לפגוש את עצמם בדרך לבגרות ועצמאות.
העבודה עם ההורים ובני הנוער מאפשרת לי לתת מענה שלם למשפחות וללוות אותם בדרך שלהם.

 מהי התרומה המשמעותית של הארגון לעסק שלך? 
אני רואה בעצמאית מקום משמעותי לפגוש קולגות איכותיות ונשות מקצוע שעוסקות בתחומים קרובים לשלי, שאיתן אני יכולה להתייעץ, להפנות במידת הצורך, לעשות שיתופי פעולה, ועל ידי כך להפוך לאשת מקצוע טובה יותר עבור הלקוחות שלי.
כולנו רוצות עוד לקוחות בעסק שלנו אבל כחברה בנטוורקינג כבר מעל ל 7 שנים, אני מאמינה שקשר אישי, נתינה אישית ומקצועית ופרגון הדדי - הם הדברים המשמעותיים והייחודיים שיש לנו כארגון.

 מה את עושה או עשית כדי לרתום את חברות הארגון להכיר אותך ואת העסק שלך? 
כיוון שבחרתי בעצמאית כערוץ השיווק העיקרי שלי, אני מאמינה שצריך לעבוד בזה. בכל תקופה יש דברים שעובדים, לי אישית, יותר ויש כאלו שפחות, זה תלוי בזמינות שלי ובעומס בעסק ובחיים בכלל. כמעט כל השנים הקפדתי ללכת לפחות למעגל אחד בשבוע ולקבוע פגישות 1/1. בעיני המפגשים האישיים יוצרים קרבה והכרות אמיתית. בעיקר עם נשים שהן מתחומים קרובים. משם מתפתחים שיתופי פעולה והפניות משמעותיות.

yaara1

בנוסף, אני חושבת שנשים שתורמות מצידן לארגון, מנהלות, מעבירות תרגילים וסיעורי מוחות, מרוויחות יותר. אני בחרתי בזמנו לנהל את מעגל הרצליה ולהיות חלק מצוות מנהלות החונכות, ואין ספק שזה תרם לי ברמה האישית והמקצועית. זה לא מתאים לכל אחת אבל זה בהחלט מגביר את החשיפה ואת תחושת השייכות לארגון.

יש לך סיפור מיוחד על כוחו של הנטוורקינג?

יש לא מעט שיתופי פעולה שעשיתי לאורך השנים, אני מאד אוהבת לעבוד יחד, זה מעורר מוטיבציה ומעודד אותי לעשות דברים שלא העזתי לעשות לבד.

בנוסף, בזכות ארגון עצמאית מצאתי נשים שהפכו להיות חברות טובות ומשמעותיות עבורי הרבה מעבר לעסק, ברמה האישית והמשפחתית והן מלוות אותי בחיים בכלל.