ברוכה הבאה לאוגוסט TIME ZONE

ברוכה הבאה לאוגוסט TIME ZONE

מאת: שרי פרויליך

 

אוגוסט המאתגר התחיל ומעבר לחמסין וללחות המטורפת יש לך גם טרפת בבית.

גם אם הילדים עדיין במסגרות הן אוטוטו מסתיימות ומה אז?

כעצמאית את חייבת להמשיך לעבוד ולשרת את הלקוחות (אפילו שהם יצאו לחופשות) ואין לך את הפריבילגיה לעצור הכל והתעורר רק אחרי החגים. כאמא עצמאית נוסף על הלקוחות, יש לך גם הרבה יותר רגשי אשם בקיץ והרבה יותר מטלות.

הנה כמה טיפים להתנהלות יעילה, העלמת רגשות אשם והזדמנות להנאה בימים של חוסר שגרה.

1. אל תרדפי אחרי הזנב של עצמך, תנהלי רישום של המטלות שהן MUST מבחינת עבודה, מבחינת הילדים וכל שאר הדברים שחייבים להיות מבוצעים. זכרי שלכולם מגיע חופש, תפרגני לעצמך הורדת הילוך ותתנהלי באופן מתוכנן ומבוקר.

2. סוגיה רגישה שהולכת ומתעצמת בימי הקיץ היא הצורך להיות וונדר וומן. אל תהססי לבקש עזרה ולחלק מטלות הן של הבית והן עם הילדים, זה לא אומר עלייך כלום אם את שמה את הילדים בקייטנת סבאסבתא או אצל חברים.

3. החופש הגדול הוא זמן חוויות לילדים, סגרי לך לפחות יום אחד בשבוע שאת מבלה איתם (זה יכול להיות גם 2 חצאי יום או כמה שעות בכמה ימים), תעדכני אותם מראש כדי שיהיה להם למה לצפות ואפילו תני להם לתכנן איפה מבלים.

4. הכיני מראש! מאחר והילדים יותר בבית ונדרש להכין להם אוכל בתדירות גבוהה יותר אל תהססי לבשל, להקפיא, להפשיר ולחמם…זה חוסך הרבה מאוד התעסקות ודיונים חוזרים במה הם רוצים ומונע את הבהייה במקרר ואת המשפט "אמא אין מה לאכול".

5. התייעלות דיגיטלית תעניק לך שקט נפשי, תחושת עשייה ואפילו זמן פנוי למנוחה או לחופשה. הרבה מאוד דברים ניתן לעשות באופן דיגיטלי או דרך אפליקציות. הזמנת מצרכים באון ליין, תשלום חשבונות, שיתוף קבצים, פגישות סקייפ, קבלת כסף, ניהול העסק וכד' זה נכון לכל ימי השנה ועל אחת כמה וכמה כאשר הימים שלך עמוסים ונטולי אוויר.

 

מאחלת לכולנו אוגוסט חם ומגניב
ואל תשכחו החגי ממש מאחורי הפינה!

שרי פרויליך