אם ג’ובס עשה זאת, אז גם אני

אם ג’ובס עשה זאת, אז גם אני

אם את יכולה לחלום את זה, את יכולה לעשות את זה

לכל אחת מאיתנו יש חלומות והם חשובים מאוד לאושר שלנו כי הם מניעים אותנו קדימה. הגשמת חלומות כרוכה בהתגברות על פחדים ומכשולים הקיימים לרוב בדמיוננו ובראשנו בלבד.

החלום שלי היה להיפגש עם מנכ"לית  חברת "מיניסו ישראל"  ולבחון אפשרות עבודה משותפת עם "מיניסו" : חברת עיצוב יפנית המתמקדת בקידום מוצרי צריכה גלובליים חכמים, מעוצבים ובמחירים נוחים. למיניסו מעל 250 סניפים ברחבי העולם כאשר 17 סניפים מתוכם אצלנו בארץ.

מה עשיתי כדי להגשים את החלום שלי:

במשך תקופה ארוכה, חיפשתי כל פיסת מידע שיש על מיניסו בארץ ובעולם, מה שנקרא עשיתי שיעורי בית: קראתי הרבה כתבות אודות החברה, הבנתי שמיניסו משתפת פעולה באופן קבוע עם ארגונים להגנת הסביבה ומספקת מוצרים ידידותיים לסביבה ולצרכנים, קראתי על בעלי החברה בישראל ועל מנכ"לית החברה עינת פורטוגלי , עזרתי אומץ והחלטתי שהגיע הזמן לעשות מעשה, כתבתי פוסט בבלוג בסלונה בו סיפרתי שאני מאוד רוצה להיפגש עם מנכ"לית מיניסו ישראל כדי להציע לה את שירותיי. מהרגע שהבלוג נכתב, עבדתי סביב השעון במשך שבוע,הפצתי את הפוסט בכל מדיה אפשרית, פניתי לחברים, למכרים, לכל קבוצת ווטסאפ אפשרית כדי שיסייעו לי להגשים את חלומי.

לפני שאקפוץ לסוף הסיפור, אתן לכן קצת רקע עליי:

שמי אלונה קרני גלמן ובששת השנים האחרונות אני עוסקת בצילום סטילס ווידאו, מתמחה בצילום מוצרים וסטיל לייף, צילומי תדמית ופורטרטים. אני ילידת אוקראינה, נכדה לניצולי שואה. עלינו ארצה בשנות ה-90 ומאז מתגוררים בחדרה : אני, שני ילדיי ובן זוגי.

תמיד חשבתי שכדי ליהנות ממה שאתה עושה צריך לאהוב אותו: צילום זאת אהבה שלי מאז היותי בת 4, לכן לאחר לימודי תואר בכלכלה, עבודה בבנק ובמשרות נחשקות בהייטק, עשיתי הסבה, למדתי צילום סטילס בבית ספר לצילום בטכניון ובהמשך חזרתי ללמוד גם צילום וידאו.

_DSC6963-Edit (1)

מה מאפיין אותי :

אני אוהבת לדמיין: אני נכנסת לעולם הדמיון של מעצבי המוצר, בטרם קביעת מועד הצילומים ובודקת מול הלקוחות לאן רצו שהעבודה הזו תגיע ואיפה התכוונו לפרסם אותה? מהי השפה העיצובית ואיך ניתן להדגיש את הפונקציונליות והייחוד של המוצר?
חשוב לי שהתמונה תציג את מכלול הפרטים המאפיינים והמיוחדים שבמוצר, להציג אותו בזווית האידיאלית ובתמונה אחת לזקק את מהות המוצר ולקלוע בדיוק לקהל היעד שעבורו המוצר יוצר מלכתחילה.

אני מצלמת מתוך תשוקה למקצוע:
אני מאוד אוהבת צילומי קולינריה ומזון ,ידוע שאנחנו אוכלים קודם כל עם העיניים. לכן אני מייצרת צילום שמצליח לספר את סיפור המנה ללא מילים בצורה חווייתית ,מרגשת מדייקת בהעברת המסר השיווקי הנכון: עסיסיות, טריות ורעננות.

אני מתחברת:
אני אוהבת אנשים, אני מבינה אנשים, אני רואה את המצולמים שלי ואת היופי הפנימי שלהם, אני רואה את הסיפור הייחודי של כל אחד ואחת ואת הצורך שלהם בתמונות. הסיפורים אותם אני מספרת באמצעות התמונות מעביר את הערך והעומק של כל מצולם, וכך נוצר סיפור בתמונות, ייחודי ומרגש, בעל נוכחות וזכיר לאורך זמן.

מה שקרה בפועל:
בפוסט המיועד לעינת פורטוגלי, פניתי אליה ישירות בגוף הטקסט , כתבתי לה שאני אשמח להיפגש איתה כדי לדון על מגוון הרעיונות שיש לי שיכולים לתרום לחשיפת מוצרי חברת מיניסו לקהלי יעד נוספים, כדי לייצר באז והתלהבות בקרב בני נוער וילדים. הוספתי, שאני מגיעה עם רעיונות וציוד צילום למטרה עסקית משתפת, מה שנקראה Win, win situation".", הסברתי לעינת שמרגיש לי שהגיע הזמן לפרוץ גבולות, ומי אם לא היא כאישה, אימא ורעיה, שצמחה ובנתה את עצמה והגיע לתפקידים בכירים במשק הישראלי, תבין אותי?"

החלום שהתגשם:
שבועיים מרגע כתיבת הפוסט, פנתה אליי המזכירה האישית של מנכ"לית מיניסו ישראל: עינת פורטוגלי.
נקבעה לי פגישה עם עינת, ותקשיבו: הייתה פגישה חלומית, מעצימה, כנה ואפילו מרגשת בעיניי. זכיתי להכיר אישה חכמה, שנונה, אינטליגנטית וכזו שפנויה לשמוע רעיונות חדשים ולהכיר אנשים חדשים איתם ניתן לייצר שיתופי פעולה ולצעוד אל על.
כל אחד נועד לחיות ולהגשים את החלום שחי בתוכו, על מנת ליצור שינוי נדרשת אמונה עמוקה וברגע שתאמינו שהגשמת החלום אפשרית תוכלו לפעול במרץ למימושו וגם אם תתקלו בקשיים תמצאו את הדרך להתגבר עליהם כי אמונה חזקה מהכל!
תחלמו בגדול והאמינו :אמונה הופכת לנבואה שמגשימה את עצמה, מה שתאמינו בו – הוא שיקרה!

אלונה קרני גלמן
צילום מסחרי ופיצוח הנראות הדיגיטלית
054-4225385
alona.g.karni@gmail.com

מוזמנות לאתר שלי:
http://alonakg-photography.co.il/
°
דף הפייסבוק שלי:
https://www.facebook.com/alonakphoto/
°