שחר מנחם לוי מוסן

שחר מנחם לוי מוסן

לפני כשנתיים הרגשתי שאני חייבת לעשות את הצעד הבא לקידום העסק שלי.
הרגשתי לבד ושממש בא לי לפתוח מעגל עסקי חדש סביבי ולהתחיל להכיר אנשים חדשים עצמאיים ועצמאיות כמוני.
לאחר סקר ומחקר מעמיק בין חברות נטוורקינג שונות, בחרתי בקישורי אמהות כארגון המתאים לי ביותר ולהקים מעגל באורנית, היישוב בו אני גרה היום.
בחרתי בקישורי אמהות מאחר וזה ארגון של אמהות בלבד. נשים שמדברות יחד את אותה השפה. נשים שמבינות אחת את השנייה ונשים שמתמודדות במצבים דומים בעסק שלהן בחיי היום יום. גיליתי גם שרוב החברות שלי בחרו בארגון הזה לאורך השנים ואשה הולכת אחר חברותיה בדרך כלל, לא כך?
במשך כשנה וחצי ניהלתי את המעגל והעברתי את מהות הנטוורקינג הלאה לנשים שלא הכירו או חוו נטוורקינג בחייהן והפכנו להיות מעגל מחבק, נעים ומפרגן שבתוכו נוצרו בינינו חברויות של אמת.
קישורי אמהות הוא ארגון של נשים תומכות, מקדמות, מחזקות ומלמדות ובעיקר המשתפות מהנסיון שלהן, נקודה ממנה ניתן ללמוד הרבה.
בזכות ההיכרות עם הנשים החדשות שפגשתי בארגון, הגעתי לאנשים הנכונים לי לקידום העסק שלי ומיד לאחר סיום כהונתי כמנהלת מעגל העסק שלי יצא לאור וקיבל תפנית ממוקדת ומדוייקת יותר. בזכות הנשים האיכותיות בארגון צמחתי והתפתחתי כל פעם עוד קצת ועוד קצת וקיבלתי כל הזמן רעיונות מכאן ומכאן למה כן כדאי, ולאיך כן אפשר והן המשיכו וממשיכות ללוות אותי עד היום.
החברות הקרובות שהכרתי בארגון הן אוצר שאני נוצרת בתוכי כל רגע כל דקה, ואני נהנית כל יום מחברותן התומכת והמחבקת.
אז נעים מאד, אני שחר ואני מאמנת המחברת בין תודעה ליצירה. וכשאני אומרת יצירה אני מתכוונת ליצירת המציאות של חיי ולאוו דווקא יצירה כאומנות. למרות שגם על זה אפשר להתדיין ארוכות. שהרי יצירת המציאות של חיי היא אומנות לשמה, לא כך?
בואו להכיר את שחר ואת העסק: