כיצד ליצור לעצמי את המציאות הרצויה?

כיצד ליצור לעצמי את המציאות הרצויה?

כולנו נמצאים בשביל החיים. הולכים בדרכנו ולא תמיד עוצרים כדי לראות מה קורה לנו בחיים. חולמים על מה היינו רוצים לעשות, חושבים ומדמיינים את המציאות אחרת ממה שהיא והחיים עוברים.
אנחנו רוצים מציאות אחרת. רוצים שהכל יקרה בצורה שונה. רוצים להגשים חלומות.

כיצד ניתן לייצר לעצמנו מציאות חדשה ורצויה?

ישנן הרבה דרכים לעשות זאת.
בעידן החדש בו אנו נמצאים הכל אפשרי כל עוד אנו נמצאים בתוכנו במקום הטוב ביותר. כל עוד אנחנו מאפשרים לעצמנו להיות את כל מי שאנחנו וכל עוד אנחנו בהסכמה מלאה לחוות.

כדי להגיע למצב הטוב ביותר, ניתן לבצע מספר פעולות:

ראשית, תהיו ערנים למה שקורה בתוככם. תייצרו תקשורת עם האני הפנימי שלכם, תסכימו להתבונן בדברים שמפריעים לכם, בדפוסי ההתנהגות הישנים שמפריעים ולא משרתים אתכם יותר. הם הגורם לכך שאתם לא במלואכם. כאשר אדם לא מלא בעצמו ב-100%, הדפוסים הישנים נכנסים לתמונה ומעלים את נוכחותם עד כדי ניהול חייכם. ברגע שאנו מודעים לבעיה, קל יותר לבחור להיות במקום אחר.
מודעות לדפוסים הקיימים היא התחלה מצויינת ליצר מציאות חדשה גם בעסק, כי העסק הוא אנחנו.

shelipost

שנית, ברגע שזיהינו מהו דפוס ההתנהגות שמנהל אותנו, אנחנו צריכים לבחור להוריד את נוכחותו. הדרך הקלה ביותר בעינינו היא לייצר חוויות חיוביות בתוכינו שמאפשרות לנו למלא את עצמנו מעצמנו.
לדוגמה, כאשר אדם חווה רגע של שמחה, הוא מסכים באותו רגע להיות את כל מי שהוא. רובנו, כאשר טוב לנו, בלב ובגוף, חווים את מה שאנחנו קוראים "להיות בכאן ועכשיו". ברגע הזה יש רק אותנו. כדאי לייצר רגעים קסומים כאלו במשך היום. זו משימה קלה ופשוטה אם ניקח דברים קטנים של חיי היום יום.

המלצתי היא לחשוב על דברים שממלאים ומשמחים כמו למשל חיבוק עם הילדים, מקלחת טובה ומהנה, קריאה של 5-10 דקות בספר, להסתכל על פרח/ עץ/ ציפורים, חיות מחמד וכולי... כאשר אתם חושבים על משהו כזה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרגיש את השמחה/ הנאה/ כיף או כל דבר טוב שעולה לכם ולהתמלא בו בכל הגוף.
לייצר במשך היום רגעים כאלו, שמאפשרים לכם להתמלא יותר מהטוב, ושמחליפים את הנוכחות של דפוסי ההתנהגות, זה המפתח.

שלישית, לדמיין את המציאות שאתם רוצים. תחשבו מה מדוייק לכם באמת. בחיים האישיים ובעסק שלכם. איך אתם רואים את עצמכם ומה הייתם רוצים לייצר. אם זה בעסק - כמה גדילה, כמה לקוחות, כמה הכנסה, או כל דבר שאתם רוצים לייצר עכשיו או בתקופה הקרובה.
ברגע שאתם יודעים מהי המציאות הרצויה, תנשמו אל תוך הגוף ותסכימו לכך. תסכימו שזה יתגשם, תסכימו שזה יקרה בדרך הבטוחה ביותר ובדרך המדוייקת ביותר עבורכם.
הסכמה חשובה כדי לייצר מציאות חדשה או רצויה, כי היא ממלאת את מקומם של הפחדים שלנו. כאשר אנחנו בהסכמה, ניתן להביא זרימה ותנועה לחיים ולעסק.

רביעית, דמיינו בתוככם באותו רגע שזה קורה עכשיו. תהיו ברגע הזה עכשיו, כאילו שזה כבר קרה. תנסו לדמיין איך אתם מרגישים בלב כאשר הצלחתם להגיע ליעד הרצוי או איך מרגיש להיות במציאות שרציתם עבורכם. כל דבר שעולה מהרגע הקסום של ההישג המופלא. תתמלאו בכל הגוף שלכם בחוויה, בזמן שאתם מדמיינים.

בעידן החדש מייצרים מציאות בתוכנו. לימדו אותנו לזַמן מציאות ושפע בהרבה דרכים. הבעיה היא שכאשר זה נמצא בחוץ, זה לא נגיש במיוחד וגם לא בשליטתנו. לכן היום מייצרים את השינויים ואת המציאות בתוכנו, כדי שנוכל למשוך אותם אלינו ונהיה תלויים רק בעצמנו כדי להצליח להביא את החלום שלנו למציאות!

התהליך הוא נגיש, הוא קל ליישום. תנסו את התהליך שלב אחרי שלב, תתמלאו מהמציאות החדשה הרצויה בתוככם.
לייצר מציאות בפנים, מייצר מציאות בחוץ!

 

שלי יהושע - עידן הקלות
מורה רוחנית, מלמדת שפה חדשה של העצמה וריפוי
מנחת סדנאות
נייד: 052-3223859
אתר: https://shellyjoshua.co.il/
פייסבוק: https://www.facebook.com/IdanHakalut/