טיל לאינסוף לשדה האפשרויות

טיל לאינסוף לשדה האפשרויות

מאת: נורית טל דורות

הקשר בין טיל לבין יצירתיות

אני רוצה להביא לפניכן גישה קצת שונה להגדרה של יצירתיות. זו לא הגדרה של המילון או של אנשי מקצוע. אני פונה באמצעות כלי התטא הילינג שברשותי אל אנרגיית הבריאה ומבקשת את ההגדרה ואת הפרספקטיבה הגבוהה שלה לנושא.
קיבלתי דימוי של טיל. מה הקשר?
הטיל נדחף קדימה על ידי הבעירה שמאחוריו לעבר האינסוף, לעבר שדה הפוטנציאלים. התשוקה הפנימית שלנו היא האש הבוערת הדוחפת אותנו קדימה. האש הבאה מבפנים מהחביור למהות שלנו.
האסטרונאוטית שבתוכנו מנווטת אותנו לעבר שדה הפוטנציאלים הנמצאים בחוכמת היקום, בשדה המאוחד, היישר לעבר הפוטנציאל המדוייק עבורנו כרגע.
האש + הכוונה (הדימיון) = מטיסים אותנו ליצירה החדשה והמקורית שטרם נראתה. משהו ייחודי לי.
החיבור למהות הפנימית שלי מהווה פתיחת הדלת לשדה הפוטנציאלים. אינסוף פוטנציאלים. נותר לי רק לבחור את הפוטנציאל המדוייק עבורי, זה הגורם לי לשמחה, להתרחבות, לסיפוק.

איפה נמצא החיבור

את החיבור פנימה, למהות הפנימית שלי, לאנרגיית הבריאה שבתוכי, אני מנתבת דרך המרכז האנרגטי הנמצא בבטן – צ'אקרת המין. זה המקום בו אנו יוצרים חיים חדשים. נשים מאפשרות לעובר להתפתח ברחם שלהן, שזה פאר היצירה האלוהית. גברים מביאים את האנרגיה המינית שלהם לחיבור עם האנרגיה הנשית.
היצירה מקורה בתשוקה. תשוקה הנה הדלק המגביר את האנרגיה לעשייה, לחיבורים חדשים בעיקר מנקודות ראות חדשות ורעננות. גם החיים החדשים שאנו יוצרות ברחם, מקורם בתשוקה שבה מתחברים שני כוחות המהווים ביטוי של קוטביות חיובית וקוטביות שלילית. אין הכוונה לשלילי וחיובי בראייה ביקורתית, אלא מבחינה אלקטרונית, פיסיקלית. אצל האישה הקוטב החיובי נמצא באיזור הלב והשלילי באיזור הבטן, ואילו אצל הגבר הקוטב החיובי נמצא באיזור הבטן והשלילי באיזור הלב. כך שכשהם מתחברים אנרגטית וגם פיזית, נוצר מעין מעגל חשמלי מושלם וזה יוצר בהמשך את העיבור ואת החיים החדשים (המידע מד"ר נאדר בוטו ומביואורגונומי).

חומר ורוח בכפיפה אחת
כאשר אנו מתחברות לאנרגיה זו, אנו מתחברות לאיכויות של היצירה בהשראת הבריאה, אלוהים, הבורא, הבוראה, כל היש. האיכויות כבר קיימות, עלינו רק לממש וליישם אותן בחומר.
באנו לכאן מעולם הרוח כדי ליצור בחומר, להכניס בו רוח חיים, כמו שהבורא יצק רוח חיים בתוך הגוף האנושי שבמקור הנו מעפר, מאדמה, כלומר הגוף הפיזי מורכב מיסודות הטבע הנמצאים כאן על פני האדמה. רוח החיים היא זו שהופכת אותנו לאנשים, לפעילים וליוצרים.
מכאן הביטוי – להפיח רוח חיים.
"כִּי אֶצָּק מַיִם עַל צָמֵא וְנֹזְלִים עַל יַבָּשָׁה אֶצֹּק רוּחִי עַל זַרְעֶךָ וּבִרְכָתִי עַל צֶאֱצָאֶיךָ. " – ישעיהו מ"ד, פסוק ג'.
כאשר מרטיבים את החומר במים, אפשר ליצור כלים מרהיבים ולפסל דמויות יפהפיות.
עבורנו הרוח ממלאת את תפקיד המים.

אז איזה חיבור נוצר אצלנו כאשר אנו יוצרות – באמנות, במלאכת יד, בעשייה, בבניית פרוייקטים ועוד – מה הסוד של היצירה?
צ'אקרת המין שלנו מופעלת על ידי הכוונות שלנו וגם מפעילה אותן – מעין מעגל חוזר. הכוונות יוצרות צורה בדימיון ואנו שולחים את זו במעין טיל אל שדה האפשרויות הקוסמי, שם אנו מוצאים את החיבור הייחודי שיצרנו! אנו מביאות את הכוונה לידי מעשה – פועלות בחומר ויוצרות משהו שלא היה קיים קודם שהוא ייחודי לנו. נכון, פעמים רבות אנו מקבלות השראה מאחרים, אך ההשראה מהווה עבורנו עוד דלק לתשוקה המתעוררת בנו ליצור משהו חדש וייחודי לנו.

ואני מצטטת את חברתי, אסתי רונאל, מאסטרית רוחנית:
"יצירתיות היא המהות הגבוהה המבקשת ביטוי והכרה במציאות היומיומית, המעניקה לחיינו משמעות קיומית.
ומכאן אנו מבינות למה יש לנו סיפוק כל כך רב כשאנו יוצרות – כשאנו מחוברות לאנרגיית הבריאה יש לנו משמעות!"

נורית טל דורות
מנטורית רוחנית לפריצת דרך, לשינוי ולריפוי.
תטא הילינג, ביואורגונומי, צלילי ריפוי אינטואיטיביים.

הדף העסקי שלי – תטא הילינג אשקלון
https://www.facebook.com/תטא-הילינג-אשקלון-191873254186407
שידורים חיים בפייסבוק וביוטיוב –
#הערוץ_החי_להתפתחות_רוחנית_ולשדרוג_החיים