מאמרים מקצועיים
מאת: מיכל רצמן בעסק שמוכר מוצרים תהליך המכירה ברור יותר מאחר והמוצר מוחשי. ניתן לראות אותו, להרגיש אולי להריח ולטעום אותו. הלקוח/ה מבינים מה הם רוכשים. בעסק שמוכר שירות תהליך המכירה מורכב יותר מאחר ואין מוצר מוחשי לראות, לגעת להריח או לטעום. תצטרכו לרכוש את אמונו של הלקוח כדי שיבטח בכם מספיק לרכוש את…
קרא עודמאת: שירי רוזן כרמיאלי התהוות של מוצר חדש זו לידה לכל דבר. יש לו חבלי לידה כאבים והתרגשות כמו עם כל תינוק אחר… בלגן בראש וחוסר שעות שינה מאפיינים גם את הלידה הזו ואמנם התינוק לא בוכה, אבל כשקשה לשווק אותו והוא לא מכניס כסף זה כואב… מודל עסקי הוא כלי לבניית מוצר חדש, (כשאני…
קרא עודמאת: ענבר קאהן שנה חדשה התחלה חדשה… או שלא… בתחילת כל שנה אנו מבטיחות לעצמינו שהשנה נהיה טובות יותר, מוצלחות יותר, משיגות יותר… ומייצרות לעצמינו לחץ, כאילו שחסר לנו לחץ בחיים. והנה משהו שלא מדברים עליו, לחץ הוא האויב הראשי של יצירתיות, לחץ מוביל לחשיבה קונקרטית, מה צריך לעשות בכאן ועכשיו, בעוד יצירתיות זקוקה למחשבה…
קרא עודמאת: עלית שכטר אחד הביטויים הכי שחוקים בעולם העסקים הוא ״לחשוב מחוץ לקופסה״, הכוונה כמובן ליצירתיות ומקוריות, כאשר הקופסה מסמלת את המגבלות הסביבתיות, החברתיות, גבול הידע, גבול היכולת וגם הגבולות שאנחנו מציבות לעצמנו. אז איך אפשר לצאת מהקופסה? איך אפשר לדעת את מה שאני לא יודעת, לעשות דברים שהם לא בגבול היכולות שלי, להתמודד עם…
קרא עודמאת: עדי מינץ חלפה שנה, קיץ נוסף מאחורינו וחגי תשרי בפתח ועימם ארוחות חג ומפגשים. עבור אלו מכן שמארחות ורוצות לעצב את שולחן החג הכנתי כמה טיפים שיעזרו לכן: ראשית לפני שאתן יוצאות למסע קניות לטובת העניין אני ממליצה להסתכל על מה שיש לנו בבית ואנו יכולות לעשות בו שימוש. ככלל אני ממליצה לכל אחת…
קרא עודמאת: יסכה גלעד חגי תשרי כבר בפתח ואיתם מגיע סוף הקיץ ומתחילות לנשב רוחות הסתיו. התקופה הזאת גורמת לי לרצות לשנות ולחדש במרחב העסקי, האישי והסביבתי שלי. הפעם אתמקד בהתחדשות בסביבת העבודה הביתית. אם יש לך פינת עבודה, משרד או סטודיו בבית- זו ההזדמנות להתחדשות. בשלב הראשון אני ממליצה לסקור את אזור העבודה ולכתוב לעצמך…
קרא עודמאת: לילך יזדי ברכה היא קודם כל הזמנות לתת, לברך, ובנוסף, הזדמנות להזכיר ללקוחות שלנו את קיומנו. אז אם כבר החלטתן להכין ברכה ללקוחות, כדאי שהיא תעביר איזה ערך על הדרך. אם תכתבו רק 'חג שמח', אל תצפו להתרגשות והוכרת תודה, בדיוק כמו שלקבל ממישהו ברכת 'מזל טוב' וזהו ליום הולדת זה לא ממש מרגש…
קרא עודמאת: רונית ביטון זה לא סוד שהשיווק בדיוור ישיר (דוא"ל) וברשימות תפוצה פופולארי מזה שנים. הרשימה שלכם חיה ובועטת. בין אם יצרתם רשימה חדשה של מתעניינים אשר נרשמו למוצר חינמי בעל ערך ובין אם נרשמו לבלוג שלכם באתר להתעדכנות על פוסט חדש שיצא. אך חשוב מכל, לכל אחת ואחד יש רשימה לכל בעל/ת עסק יש…
קרא עודמאת: עדי פז בכל שנה חדשה אנחנו נוהגות לחשוב מה היה לנו בשנה שעברה ומה בא לנו שיהיה בשנה הבאה. לחלקנו זה מביא את החשק ללמוד משהו חדש! אני מאוד אוהבת לחקור דברים ובגלל זה אני אוהבת ללמוד. אחרי שלקחתי מעל 20 קורסים ב- 5 שנים האחרונות אני יכולה להגיד, ששפע האפשרויות לפעמים בלבל והשאיר…
קרא עודמאת: גליה דונת לויטן אני זוכרת את הקיץ הראשון שלי כעצמאית. הגדולה עלתה לכיתה ד', הקטנות היו בגנים ובמשך שלושת השבועות האחרונים של אוגוסט קמנו מאוחר כל בוקר, הלכנו לבריכה ולים, אכלנו צהריים ביחד בבית, זללנו אבטיחים, ראינו סרטים, נסענו למשפחה. בילינו!! אז נכון שהיה מאתגר עבורי לעשות "דברים של ילדים" במשך 3 שבועות, אבל…
קרא עוד