התחדשות בסביבת העבודה

התחדשות בסביבת העבודה

מאת: יסכה גלעד

חגי תשרי כבר בפתח ואיתם מגיע סוף הקיץ ומתחילות לנשב רוחות הסתיו.

התקופה הזאת גורמת לי לרצות לשנות ולחדש במרחב העסקי, האישי והסביבתי שלי. הפעם אתמקד בהתחדשות בסביבת העבודה הביתית.

אם יש לך פינת עבודה, משרד או סטודיו בבית- זו ההזדמנות להתחדשות. בשלב הראשון אני ממליצה לסקור את אזור העבודה ולכתוב לעצמך אילו תחושות הוא מעורר בך. האם את מרוצה ממה שאת רואה? האם מה שיש בסביבת העבודה שלך משקף את מה שאת רוצה שיהיה שם? במידה וענית כן, נהדר! תמיד אפשר להתחדש, אפשר לעשות זאת בעזרת שדרוג רהיט קיים, כגון שולחן העבודה שלך, שידת מגירות או כל רהיט אחר.

הצטיידי בצבע לעץ או למתכת מהסוג שאינו דורש עבודת הכנה מלבד ניגוב קל וצביעה במברשת, ויאללה לעבודה! אפילו כסא אפרורי שמקבל פנים חדשות בעזרת צבע מיוחד, גורם לשמחה בלב. אם צביעה זה פחות בשבילך, ניתן להתחדש עם פרטי אקססוריז קטנים למדפים או לקירות, וילון רך או כריות וכמובן לא לשכוח עציצים.

אם הסתכלת על פינת העבודה שלך ולא אהבת את מה שנגלה לעינייך, אפשר לנצל את הזמן להתחדשות קצת יותר משמעותית. בדקי האם הרהיטים הקיימים מתאימים לצרכים שלך. אם לא- רצוי להעביר הלאה ולחפש כאלה שיתאימו לך יותר. נסי לחשוב האם העמדת הרהיטים נוחה לך ואולי לנסות לשנות מיקומים בחדר. לאחר מכן, בחרי פלטת צבעים לחדר או לפינת העבודה. את יכולה להשתמש בצבעי הלוגו שלך, בצבעים שמתאימים לערכים של העסק שלך (ירוק- צמיחה וריפוי, אדום- דומיננטיות ופעילות, כתום- שמחה ויצירתיות, כחול- רוגע וביטחון, ועוד), או בכל צבע שאת אוהבת.

נסי לשלב את הצבעים שבחרת בקירות החדר, בריהוט או באקססורייז. אם קשה לך להחליט מה לצבוע ובאילו מינונים, ממליצה לך לשוטט קצת ב-pinterest ולקבל השראה. לא לשכוח להתקין תאורה מתאימה כדי שיהיה לך מספיק אור בזמן שאת עובדת. טיפ קטן לסיום, צרי לך לוח השראה שיהיה תלוי במקום נגלה לעין ושיכיל את הדברים שחשובים לך- משאלות לשנה החדשה, משפטי השראה, ונקודות חוזק שלך ושל העסק. את הלוח ניתן להכין מלוח שעם, רשת השראה שנמצאת בחנויות סטוק או מקאפה. מאחלת לך תחילת שנה משמחת שתביא איתה שפע של התחדשות וצמיחה.

יסכה גלעד, מעצבת פנים, מתמחה בעיצוב יצירתי למשפחות.
נייד: 052-7204750
פייסבוק: https://bit.ly/2Z9PNYz